Ceramic Allround C0.02 Koch Chemie - auto detailing, środki dla myjni samochodowych - 1 Lakiery samochodowe Debeer, Detailing Ko
  • Ceramic Allround C0.02 Koch Chemie - auto detailing, środki dla myjni samochodowych - 1 Lakiery samochodowe Debeer, Detailing Ko
  • Ceramic Allround C0.02 Koch Chemie - auto detailing, środki dla myjni samochodowych - 2 Lakiery samochodowe Debeer, Detailing Ko

Ceramic Allround C0.02

Powłoka ceramiczna o silnych właściwościach hydrofobowych

  • Security policy (edit with Customer reassurance module) Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module) Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module) Return policy (edit with Customer reassurance module)

Ceramic Allround C0.02 to powłoka ceramiczna stosowana na wielu typach powierzchni w celu ich długotrwałej ochrony. Bardzo cienka warstwa ochronna na skutek reakcji chemicznej łączy się na stałe z powierzchnią. Czynnikiem wyzwalającym tę reakcję chemiczną jest wilgotność powietrza. Całkowite utwardzenie następuje po ok. dziewięciu dniach. Ceramic Allround C0.02 tworzy powierzchnię o silnych właściwościach hydrofobowych, która w kontakcie z cieczami cechuje się bardzo dobrym efektem perlenia. Dzięki właściwości łatwego czyszczenia można optymalnie ręcznie czyścić zabezpieczoną powierzchnię – łatwo i w sposób przyjazny dla materiału. Uzyskany połysk utrzymuje się również po zastosowaniu kwaśnych i zasadowych środków czyszczących. Dzięki takim właściwościom utwardzona powłoka ceramiczna chroni lakier przed czynnikami środowiskowymi, jak np. promieniowaniem UV, solą drogową, ptasimi odchodami oraz rdzą nalotową, redukując szkody mechaniczne i znacznie przyczyniając się do utrzymania lub zwiększenia wartości pojazdu.

Dziedziny zastosowania

Lakierowane powierzchnie samochodów osobowych i użytkowych, motocykli, samochodów kempingowych, przyczep kempingowych, łodzi itd.

Zalecane zastosowanie

Przed procesem polerowania i nakładania powłoki należy dokładnie wyczyścić lub umyć pojazd za pomocą zasadowego detergentu (można użyć np. środka Green Star rozcieńczonego w stosunku 1:10; nie wolno natomiast stosować żadnych szamponów z woskiem). W przypadku poważniejszych zabrudzeń, jak np. żywicy, rdzy nalotowej, smoły itp. należy wykonać czyszczenie wstępne przy użyciu glinki, czerwonej lub niebieskiej płynu do usuwania smoły A lub podobnych środków.

Przygotowanie lakieru w przypadku mocno lub średnio zwietrzałych lakierów odbywa się, w zależności od stanu, za pomocą gruboziarnistej politury ściernej Heavy Cut H9.01 lub drobnoziarnistej politury ściernej Fine Cut F6.01. Dokładne instrukcje stosowania można znaleźć w informacjach o produkcie dołączonych do artykułów Heavy Cut H9.01 i Fine Cut F6.01.

Obróbkę lekko zwietrzałych lakierów i usuwanie efektu hologramu po wypolerowaniu środkiem Heavy Cut H9.01 lub Fine Cut F6.01 umożliwia politura na wysoki połysk Micro Cut M3.02, która jest nakładana maszynowo za pomocą szlifierki mimośrodowej z ruchem obrotowym wymuszonym (np. Makita PO5000C). Należy przy tym przestrzegać informacji o produkcie dołączonych do Micro Cut M3.02.

Resztki politury należy całkowicie usunąć za pomocą ściereczki do polerowania i uszczelniania.

Wszystkie powierzchnie należy wytrzeć profesjonalną ściereczką do polerowania i uszczelniania nasączoną środkiem do usuwania silikonu i wosku lub sprayem do przygotowywania powierzchni, stosując przy tym niewielką siłę nacisku. Bezpośrednio przed osuszeniem należy drugą ręką jeszcze raz przetrzeć powierzchnie nową, świeżą ściereczką do polerowania i uszczelniania. Tylko w ten sposób można całkowicie usunąć środki powierzchniowo czynne, substancje wspomagające proces schnięcia, oleje zawarte w politurach i inne substancje, jak również uniknąć problemów z przyczepnością produktu Ceramic Allround C0.02.

Uwaga: do wrażliwych lakierów typu Uni lub jednowarstwowych należy użyć środka do usuwania silikonu i wosku rozcieńczonego wodą, najlepiej destylowaną, w stosunku 1:4, aby uniknąć ewentualnych zmatowień.

Ostatnie smugi można wypolerować za pomocą kolejnej czystej ściereczki do polerowania i uszczelniania, bez nacisku. Oglądając lakier w świetle słonecznym lub pod lampą inspekcyjną, powinien on teraz wykazywać powierzchnię pozbawioną zarysowań i efektów hologramu. Po wykonaniu tego kroku nie można już dotykać lakieru dłońmi/palcami (istnieje niebezpieczeństwo zakłócenia przyczepności, dlatego należy używać rękawic).

Powierzchnia jest teraz idealnie przygotowana do użycia środka Ceramic Allround C0.02.

W celu nałożenia środka należy założyć na aplikator ściereczkę do aplikacji. Całą powierzchnię ściereczki do aplikacji nawilżyć środkiem Ceramic Allround C0.02 i szybko rozprowadzić go na lakierze. Musi być widoczna warstwa płynu o zwartej strukturze. Po nałożeniu „dwa razy na krzyż” (w dwóch liniach pionowych i dwóch liniach poziomych) odczekać około 5 minut do przewietrzenia produktu, a następnie natychmiast wypolerować powierzchnię dołączoną ściereczką do nakładania powłok. Najpierw zebrać nadmiar środka, po czym świeżą stroną ściereczki polerować bez nacisku, ruchami okrężnymi od wewnątrz do zewnątrz. Za pomocą lampy inspekcyjnej sprawdzić, czy uzyskana powierzchnia jest wolna od smug.

Zużycie środka na jeden samochód osobowy: ok. 15–20 ml.

Ważne wskazówki dotyczące stosowania:

Przed użyciem należy przeczytać ostrzeżenia o zagrożeniach znajdujące się na pojemniku lub opakowaniu produktu, a następnie podjąć odpowiednie środki bezpieczeństwa.

Środek Ceramic Allround C0.02 reaguje z wilgocią z powietrza. Z tego powodu przy otwartej butelce na krawędziach mogą tworzyć się kryształy. Jeśli kryształy dostaną się na chusteczkę do nakładania, powlekana powierzchnia zostanie porysowana. Dlatego należy wytrzeć kryształy ścierką przed nasączeniem produktem ściereczki do aplikacji.

Jeśli nakładanie środka Ceramic Allround C0.02 przebiega „opornie”, w takim wypadku użyto za mało materiału i należy ponownie nałożyć materiał.

W przypadku nakładania podwójnej powłoki należy po pierwszej warstwie zachować czas schnięcia – ok. 45 minut.

Powłoka jest odporna na czynniki atmosferyczne po upływie 18–24 godzin. Pierwsze mycie pojazdu można wykonać najwcześniej po dziewięciu dniach, ponieważ dopiero wtedy powłoka jest całkowicie utwardzona.

Pomimo tego w trakcie pierwszych dziewięciu dni należy jak najszybciej i przy zachowaniu ostrożności usuwać ptasie odchody i resztki insektów. Należy unikać stosowania środków do czyszczenia o wartości pH poniżej 5 lub powyżej 12.

Mycie pojazdu:

Aby jak najdłużej zachować wysoki połysk powłoki ceramicznej, zalecane jest mycie ręczne. Do czyszczenia preparatem zasadowym używać środka Green Star (rozcieńczonego w stosunku 1:10). Do mycia neutralnego stosować środek Gentle Snow Foam.

Dalsza pielęgnacja:

Profesjonalna dalsza pielęgnacja pozwala zachować powłokę ceramiczną i minimalizuje plamy od wody. Dlatego zalecamy, aby po umyciu pojazdu stosować środek ProtectorWax (rozcieńczony w stosunku 1:100) jako wosk na mokro lub środek Spray Sealant S0.02 jako powłokę zabezpieczającą. Szczegółowe wskazówki na temat sposobu stosowania można znaleźć w informacjach o produkcie.

506001

Opis

Pojemność opakowania
75 ml (506001)

Zobacz także